torstai 11. maaliskuuta 2010

Onnistuneet suhteet edellyttävät kovaa työtä


Oma yhdeksästoista vuotta on täällä viikon ja puoli.

Joten mikä on niin poikkeuksellinen siitä, että Mormonin Utahissa? Juuri tämä: minulla on postimyynnin aviomies. Hän on postimyynnin morsian.

Yhdeksäntoista vuotta sitten, ei ollut mitään dating sites online, itse asiassa, ei ollut mitään online laittaa ne.

Joten ostin kopion Mensa-hakemisto ja kävi systemaattisesti läpi jokaisen uros kirjassa tarkastellaan koodatut tiedot miesten viiden vuoden aikana tavalla tai muut minun ikäiseni, leski tai eronnut (koska mies on 40 ja on koskaan naimisissa on jotain vikaa), jaettu My Religion, jaettu ainakin kolme etua, ja oli Biorhythm synkronoitu minua jottei puoli aikaa.

Päädyin kymmenen nimeä.

Olen valmis kirjeet kullekin, ja vaikka olen neljätoista-vuotiaan tyttären "Äiti, et aio postia näihin kirjeisiin. Äiti, et aio postia näihin kirjeisiin. Äiti, et aio postia näihin kirjeisiin, "minä postitetaan heille.

Sain neljä vastauksia: homo mies, mies, joka oli erotettu kirkosta on kiinni sängyssä siskonsa-in-law, opettaja, joka oli ollut rauhanturvajoukot Afrikassa ja halusi lähteä takaisin Afrikkaan ja "Gee, sinun täytyy tehdä paljon rahaa kirjallisesti salaisuudet. "neljäs oli Tom.

Olen istunut olohuoneessa nauraa kun luin kirjeen Tom.

Kun isäni kysyi, mikä oli niin hauskaa, sanoin, "Isä, luulen, että olen menossa naimisiin tämän miehen."

Kymmenen vuotta sitten Online Dating Services vielä ei ollut saatavilla.

Mutta suosikkini opiskelija, pois kaikki opiskelijat opetin, tapasi mies Australiaan scifi-sivustolla. He menivät naimisiin viisi kuukautta myöhemmin. Heidi muutti Australiaan ja tähän mennessä on asunut onnellisina elämänsä loppuun asti. Tapasin hänen miehensä muutama kuukausi sitten, ja mielestäni hän aikoo jatkaa ainaisen.

Kaksi vuotta sitten, online dating palvelujen olivat menossa suuria aseita. Naapuri meidän, ehtiminen valmis siirtymään Alaskaan ja tietää miesten ja naisten suhde on, rekisteröitynyt treffipalvelu. Hän ja hänen morsiamensa lähti Alaska kahden viikon kuluttua menossa naimisiin ja ovat edelleen olemassa.

Mitä ajattelen Online Dating Services? Minusta hyviä ovat suuria.

Olen usein kuulee sanottavan "rakastuin ensi silmäyksellä." Mutta he eivät ole. Mitä he joutui ollut himo. Hyvä järjestetyt avioliitot aikana keskiajan ja renessanssin ajan toiminut paremmin kuin useimmat avioliitot poikinut nyky-ikä - online tai offline.

Hyvä treffipalvelu voi tehdä juuri sitä, mitä tein, vain paljon nopeammin, koska se voi käyttää tietokonetta. Se voi Match ihmisiä, mitä he tunnistaa, koska heille tärkeitä. Voi karsia pois pareja, jotka näyttävät pinta-yhteensopiva, mutta taustalla yhteensopivuusongelmia.

Kun Tom ja minä naimisissa, meillä ei ole vielä rakastunut toisiinsa. Mutta tiesimme, että meillä oli riittävästi yhteisiä piirteitä, että voisimme rakentaa toimiva avioliitto. Tämä on mitä teimme, ja me kasvaa enemmän rakastavat toisiaan joka päivä.

Online Dating Service voi tarjota joku voi rakkautta ensi silmäyksellä, mutta se voi antaa joku, jonka kanssa sinulla on riittävästi yhteistä se, että voit rakentaa toimiva avioliitto. Sinun ei tarvitse tehdä työtä.

Como ser uma sensa��o entre as mulheres