lauantai 6. maaliskuuta 2010

Mummo Etsii kondomi McDonald's Bag


Wellington, Uusi-Seelanti (AP) - isoäiti oli huolestunut löytää kondomi Happy Meal Gift Pack osti hänen 7-vuotias tyttärentytär on McDonald's Uudessa-Seelannissa, paikalliset tiedotusvälineet torstaina.

Kondomi löydettiin tiistai-iltana laukku mukana Maia Whitaker ateria, jonka hänen isovanhempansa ostaa McDonald's pistorasiaan kaupungin Wellington.

Isoisä Rowan Hutch kertoi Dominion Post sanomalehdessä oli onni hänen vaimonsa oli ensimmäinen katsoa sisällä pieniä urheilu kassi mukana aterian.

Hän oli kauhuissaan, kun hän löysi vihreän kondomia ja sen paketin sisällä pussiin, hän sanoi.

"Olin aika järkyttynyt todella. Se lapsenlapseni oli menossa katsomaan laukussa ja löydä tästä asiasta. Olisi vaikea selittää, hän on vain seitsemän", sanoi Hutch.

Pistorasiaan nopeasti vaihdoin mielellään aterian hampurilainen ja penaali. McDonald's tutkii löytää.

Tiedottaja Joanna Redfern-Hardisty sanoi, koska sen suosio, edellisen Happy Meal lahja oli loppuunmyyty pistorasiasta ja pakkaamista urheilu pussit olivat korvata, koska lasten lahjoja.

Yksi jäi sinetöimättömään ja näyttämistä varten ja "jotenkin" oli lopulta asiakkaan kanssa, hän sanoi, selittämättä, miksi kondomi oli läsnä.


keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

Internet Dating kasvussa


Neil Offenbach

DURHAM - Se, että päivä, ja sinulla ei ole Valentine vielä?

Haluat ehkä kokeilla nettitreffeistä. Yhä useammat ihmiset mukaan kirjan kolme Duke sosiologeja.

"Arvioimme, että noin 18 prosenttia - lähes 1 5 -, jotka ovat yhden ja on mahdollisuus käyttää Internetiä on käyttänyt Internet Dating, sanoo Rebecca Tippett, jatko-opiskelija, Duke ja yksi kolmesta laatijat" Social Demography Internet Dating Yhdysvalloissa. "

"Olemme nähneet suuren kasvun nettitreffeistä ja se kasvaa edelleen, jopa huolimatta talouden taantumasta", hän sanoi.

On olemassa muutamia keskeisiä tekijöitä taustalla, että kasvu, sanoi Tippett, jotka tekevät yhteistyötä kirjoittanut kirjan - julkaistaan kesäkuussa lehdessä Social Science Quarterly - ja Duke sosiologian professori S. Phillip Morgan ja muiden jatko-opiskelija Jessica Sautter.

Jotkut näistä tekijöistä ovat väestörakenteen, hän sanoi, "kuten kasvaa iän ensimmäinen avioliitto, lisääntynyt avioerojen määrä ja se, että ihmiset ovat maantieteellisesti liikkuvia.

Menneinä vuosina haluat mennä kouluun, sitten saada vakinaista työtä ja asua samassa kaupungissa, "ja että on Where'd löydät mate," Tippett sanoo. "Mutta ihmiset liikkuvat enemmän nyt, he eivät ole menossa naimisiin klo 22, ja ne poistetaan niiden perinteisten sosiaalisten verkostojen kaveri valinnassa. Kun nämä asiat ovat muuttumassa, se on yleisempää tapa löytää kumppani muuttua. "

Paperi luetaan myös osa sitä, mitä kutsutaan "ilmiömäinen kasvu" sosiaalisen muutoksen, joka on tehnyt nettitreffeistä "hyväksyttävämpää [erityisesti naisten]."

Partnerinhaku välittäjien kautta, tietenkin, ei ole uusi, Tippett totesi, vaan "tekniikka on tehnyt paljon helpompaa."

"Useimmat ihmiset, mitä nettitreffeistä on tehnyt on entistä enemmän tietoa", hän sanoi. "Näet kuvan, voit sähköpostitse, voit pikaviesti. Olet voivat olla vuorovaikutuksessa ja ennalta-näyttö. "

Ja nettitreffeistä myös jatkaa kasvuaan suusanallisesti, tutkijat sanoivat.

"Kun Internet daters kertoa ystäville ja perheille heidän kokemuksistaan, [joka] kannustaa muita Internetin avulla singlet kokeilla sitä", sanoi Morgan. "Ihmiset, jotka tietävät, joku muu, joka on käytetty [Internet dating] ovat todennäköisesti käyttää sitä itse."

Kirjassa analysoidaan 2005 tietoja kansallisen puhelimitse kyselyn 3215 aikuisten tekemän Pew Internet & American Life Project. Vaikka tutkijat huomattava kasvu nettitreffeistä, he huomauttivat myös, että kasvu on epätasaista, ja että digitaalinen kuilu on yhä olemassa, hypothesizing että "Internet daters on suhteettoman valkoinen, oltava korkea koulutus ja tulot, ja elää kaupunki / paikallisjuna alueilla. "

Mu?i chyby Make a jak se jim vyhnout