torstai 12. heinäkuuta 2012

Onko Age Matter?


Minulla oli keskustelu ystävän kanssa lounaalla, jossa keskustelimme Ikäkysymys, on Cougar, ja miksi se on ihan ok olla puuma ellei puhutellaan "Cougar" joku hänen kaksikymppisenä.

Tässä on pointtini: Ikä ei ole väliä, ellei se.

Olen viettänyt suurimman osan viiden vuoden eronnut vuodelta nuorempia miehiä. Ensimmäinen post-eron poikaystävä vuonna 2004 oli 11 vuotta minua nuorempi. Hän on kuitenkin kaksi lasta, ja myös eronnut. Erehdyksessä oletin, että koska hän oli lapsia ja oli läpi avioliiton ja avioeron, hänellä oli emotionaalinen kypsyys edellytetään olevan toiminnallista suhdetta.

On tarpeetonta sanoa, hän ei. Ja suoraan sanottuna, en myöskään. Vain siksi, että joku on samaa elämänkokemusta kuin sinä, se ei tarkoita, että hän / hän on laina, joka tyypillisesti tulee ottaa nämä kokemukset - ja joita voidaan soveltaa miten hän kohtelee seksiä ja läheisyyttä asioita liikaa.

Kun olen päivätty Junior, testasin vesien vuodelta muutama mies lähempänä omaa ikää. Tapasin monia miehiä, jotka kuuluivat eri Manimal lajeja (mm. muutamia Quality Casual tyypit, herra Murse ne, joita en ole tähän mennessä enemmän kuin kerran, joten voi vain ottaa luokasta "Liiallinen Keskustele Ex -Vaimo ja säilytyspalkkio aikataulut ").

Tänä aikana huomasin jälleen kerran, että vaikka jakaa monia samoja elämänkokemuksia, nämä miehet eivät etsivät samoja asioita kuin minä. Jotkut olivat vielä toipumassa menetyksestä, toiset nauttivat vapaudestaan, ja toiset vain "eivät täsmää." Ja kun et ole samalla sivulla, kirjoittamalla intiimi suhde jälkeisessä avioero vaiheessa voi mutkistaa asioita entisestään .

Treffit on taito olla harjoiteltu, koska sen avulla voit erottaa teidän ei negotiables, mieltymyksiään. Se luo myös mahdollisuuksia harjoitella yhdistävät ihmisiä riippumatta siitä, haluatko olla niitä romanttista kumppania. Jos olet ollut poissa dating pelin taas johtuu avioeroon, se on okei pelata kentän hieman kuin "käytäntö" dating - mutta muista, että "dating" ja "läheisyyttä" eivät ole vaihdettavissa.

Jatkoin houkutella nuorempia miehiä elämääni, ja se oli tänä aikana päätin, joka oli liian nuori ja kuka ei. Liian nuori on joku, joka ei ole koskaan nähnyt episodi "Happy Days" tai "Carol Burnett Show." Liian nuori on joku, joka viettää suurimman osan päivästä kertoa teille, että hän on "todella kypsä" tai tekstejä klo 23:30 kysyy, "Missä olet?"

Nämä miehet olivat täysin asianmukaista, kun minun suhde tavoitteena oli toistaiseksi rennosti kun olin mietitään, miten voisin pitää oman itsenäisyyden suhteen ja selvittää, mitä olin todella etsimässä kumppani.

On todella hauska huomata voit houkutella nuorempia miehiä, ja että sinulla on se pysyt ajan ohi sulkemisajan, mutta on tärkeää tunnustaa, että sen arvo on juuri sitä: hyvä aika.

Kerran tulin valmis olevan suhde ja oli tunnistanut mikä oli neuvoteltavissa ja mitä ei neuvotella, tiesin mitä olin etsimässä oli kokonaisvaltaisen paketin. Tiesin, että halusin miehen emotionaalinen kypsyys, joku ei halua saada lapsia omasta, joka oli henkisellä polulla, ja joku joka asui Los Angeles. Olen nyt suhde mieheen, joka sopii laskun näillä alueilla, ja on kahdeksan vuotta nuorempi kuin minä.

Tietenkin on hetkiä, jolloin mietin jos hän vetää puoleensa minua, kun minun poimuille kääntyä ryppyjä, tai jos se todella on väliä, että olen antanut liian paljon aikaa kuluu käyntejä Colorist. Enimmäkseen kuitenkin olen keskellä ja tulevat paikka itsensä rakkaudella, tietäen että Jem rakastui minuun. Kaikki minua: hyviä osia, osat ovat työt käynnissä, ja nainen joka "näyttää hyvältä 40-plus."

Tästä pääsenkin tärkein opetus kaikille: Sen sijaan että keskittyisimme numeron, määrittää arvot, päättää, mitä olet etsimässä kumppani, ja sitten päättää, jos henkilö vastaa arvosi, sinun kypsyyttä ja visiosi varten kumppani. Tämä on paljon tärkeämpää kuin numerot heidän ajokortti.

Må ikke være den Forsvinder Dato