perjantai 11. maaliskuuta 2011

Säännöt ja Dating


Jillian Lovejoy Lowery, Akie Bermiss ja Hannah Walk

Jillian Lovejoy Lowery: Tässä juttu säännöt - En todellakaan osta niihin. Uskon, että kaikki on olosuhteet, joten vaikka se on hyvä olla yleisiä suuntaviivoja, en kiinni mitään lakina, ja en salli kenenkään ideologia sanella käyttäytymistäni. Ja siksi mielestäni Millionaire Matchmaker n Patti Stanger ensimmäinen päivä säännöt ovat tavallaan paskapuhetta.

Pinnalla, ei hänen sääntöjen järkeä? Kyllä, varmasti. Ei pidä olla töykeä, ja sosiaalinen suosiossa ovat itse asiassa tärkeitä. Mutta pelkään, että hän kannustaa ihmisiä pelaamaan liian turvallinen, ollen vaarantaa aitous. Loppujen lopuksi, jos pelaat liian mukava, niin et todellakaan ole itse. Ja vaikka tämä voi auttaa sinua purkaa kumppanina lyhyellä aikavälillä, ei se välttämättä rotu kestävä suhde? Pelkään, että se ei ole.

Me ansaan olemisen paras mahdollinen selves jotta joku laskea meille, ja sitten uhraamme keitä me todella olemme - ja mitä me todella tarvitsemme - prosessi. Diplomatia on tärkeä, jotta voitaisiin varmistaa. Mutta niin on todellinen. Pelaa osa saadakseen toinen päivä ei ole kenenkään etu pitkällä aikavälillä.

Joten, jos tiedät itse ja haluavat, että kolmansien cocktail, jotta se. Keskustele politiikasta ja intohimosi. Ole kuka olet - ja jos henkilö pöydän toisella puolella ei pidä siitä, niin se ei ole vaivan arvoista aikaa tai energiaa ensiksi. Ole oma itsesi kunnioittavasti, mutta piittaamaton, luopua. Jos päiväys ei kestä sitä, niin on aika siirtyä eteenpäin ja löytää uuden.

Akie BERMISS: Kun se tulee dating, olen kertonut olen harha ja että perinteiset tarinat eivät koske minua. Ihan hyvä - se on todennäköisesti totta. Mutta olen aika paljon samaa mieltä tahansa yritys kukaan sanoa, että on olemassa "sääntöjä" varten ensimmäinen päivä. On niin monia alueita meidän päivittäinen elämänsä, jotka ohjaavat säännöt ja määräykset ja ohjeet. Onko meidän kuuluu etsiä rakkautta joukossa? Onko meidän huolellisesti muokata itseämme, jotta näyttäisi enemmän toivottavaa mahdollisille läheisensä? En osta sitä. Varsinkin kun se on suunnattu naisille - jotka ovat perinteisesti olleet ryhmässä eniten säännelty, miten he lähestyvät rakkautta ja romantiikkaa.

Tietenkin on olemassa perusohjeet kuinka olla kohtelias, kun ensimmäinen kokous ihmisiä. Sen luultavasti (ja en halua korostaa sanaa "todennäköisesti"), ei ole hyvä idea, kun ensimmäinen kokous kanssa mahdollisesti-on-one-päivän erityinen henkilö, napata ne pään ja antaa heille epämiellyttävän pitkä "boogie . "Sitten taas jotkut ihmiset voi olla tuohon. Joten tarkkailla eräitä peruskäsitteitä, tietysti esitellä itsesi alkajaisiksi.

Yritä pitää keskustella asioita, jotka ovat vaarattomia, mutta toki pitää se mielenkiintoinen. Aina kuulen jonkun sanovan, sinun ei pitäisi puhua politiikasta tai uskonnosta saan vähän sekaisin. Kahdesta syystä: ensimmäinen on uudelleen sukupuoleen, on pitkäaikainen perinne kannustaa yksinäisten naisten kuvata itseään älyllisesti unchallenging. Taivas varjelkoon teidän Heteronormatiivisen mies lukuja on voimassa kamppailemaan nainen on jotain sanottavaa Jumalasta tai veroja. Sen pitäisi olla unflattering, miehekäs, ja turn-off. Ja ehkä joiltakin osin, se on. Mutta meidän pitäisi potkia hillitä heti. Toiseksi, millainen heikkomielinen sivilisaation olemme, missä olemme pelkäävät puhua mitä me uskomme. Monille meistä uskonto ja politiikka ovat merkittävä osa siitä, miten tunnistaa itsemme. Sen typerä laittaa itse hankkia parittelevat yli olento, joka todella olet. Todella - jos ajattelee sitä, se vain typerä. Ajattele, miten eri Christine O'donnell elämä olisi, jos miehet hän näki hänen teini-ikäisenä oli ollut etukäteen tietoa noituudesta ne harjoittelemaan!

Tällainen asia voi tulla takaisin purra sinua perseeseen vuosikymmeninä muuttaa.

Luulen ollut onni ottaa hyvin vähän perinteisiä suhteita. Olen harvoin sopii yhteen niin siististi henkilö näen. Minusta haaste on hyvä. Lisäksi haluan myöntää, että en ole oikeastaan ​​dater. En pidä syöminen. Tykkään katsoa romanttisia komedioita itse. Ja olen töissä viikonloppuisin. Useimmat miehet ja naiset löytäisivät minua hirvittävän vaikea henkilön kanssa. Pysyn ajan myöhään arki-iltana, haluan tehdä-keskusteluihin kuunnellen musiikkia ja lukea, ja olen harras ihmisvihaaja. Joten: Olen kori-tapaus.

Joten älä kuuntele minua! Ehkä säännöt todella tehdä työtä! En tiedä ja toivon, ettei koskaan selville. Ihmiset olen ollut kiinnostunut, jotka ovat aivan liian mitäänsanomaton, liian sympaattinen, ja liian ottava ensi näkemältä? Suhde ei koskaan katoa mihinkään.

Kerro minulle, mitä vihaat. Mikä tekee sinut sairaaksi? Mitä maita Älä haluat käydä? Millaisesta musiikista et pidä? Anna minulle jotain työtä. Ehkä sitten, minä teitä ohi nouto kiinalaista ruokaa ja Star Trek maratonin.

Ja kun todellinen taika tapahtuu.

Hannah WALK: Kun aloitin vuodelta (samoin kuin silloin, kun olin hoppu sororities), minulle kerrottiin helpoin tapa saada ihmiset kuin sinä oli välttämällä pojat, Boos ja laskuja. Periaatteessa järkeä olisi kertoa teille, että ensimmäinen päivä (tai muut ensimmäisen kohtaamisen) eivät puhu teidän dating historiaa, ei yli-alkoholia tai huumeita, eivätkä keskustele rahaa tai politiikasta (laskut tai kansan niitä).

Suurimmaksi osaksi en tilata näitä sääntöjä. Kun ensimmäisen kerran tavata jonkun, se kestää vain muutaman sekunnin päättää, jos aiot jatkaa kuuntelu ohi toisen henkilön nimi. Koska nuoret ja tyttö, en halua vaarantaa mahdollisuus tehdä uusi yhteystieto. Se on porattu päähäni, että minun pitäisi aina toimia kuten nainen, että minun pitäisi olla kohtelias ja kohtelias, hymyillä ja pitää minun snarky sisä-ääni blogeja.

Vaikka se on tärkeää olla hyväkäytöksinen kaikissa tilanteissa, älä anna etiketti kumota persoonallisuuttasi. Vain koska olet kohtelias ja välttää kiistanalaisia ​​aiheita ei tarkoita, sinun täytyy uhrata pureminen wit tai punny persoonallisuus.

Asia, ihmiset unohtavat sääntöjä että sääntöjä on tarkoitus testata ja rikki. Emme enää elä maailmassa hallitsevat Emily Post-kesäkuussa Cleaver, mitä mielessä liikkuu, mutta ei olla epäkohtelias.

Ismerked�s Irakban