sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Jos minä can't ymmärtänyt en aio vastata


Jessica Downey

Muutama päivä, tajusin, että se on ollut vähän aikaa, koska olen jakanut yhden mahtava todella huonoja viestejä saamani pojat online dating sivustoja. Oikeasti, se on vain ollut melko joskus koska minua on siunattu joidenkin viihde omaan postilaatikkoon. No, selvästi Nettitreffien jumalat (tai kuka se on joka päättää tällaisia ​​asioita) ymmärsi ja päätti heittää minut luu.

Olen kirjautunut tiliäni OkCupid tänään ja tämän ihanan viestin minua odotti:

UR BEAUTY TEKEE I HENKI DEW BACK FLIP WIT JOY :-) STAY makea kuin hunajaa - BIG UPS - Suuri rakkaustarina

Nyt muistan, että en ole muuttanut tätä viestiä muutenkin. Tämä on juuri sen viestin, että minua odotti. Luota minuun, en voinut tehdä tämän viestin ylös, vaikka olen yrittänyt.

Uskon poimien että hän yrittää kertoa minulle, että olen kaunis, jonka kai pitäisi tuntea imarreltu (mutta olen melko varma en ole). Olen myös melko varma, että tekee hänet onnelliseksi, joten sanan ilo ja mahtava hymiö kasvot. En kuitenkaan ole aavistustakaan, mitä tahansa muuta tämä tarkoittaa. Oikeasti, ei hajuakaan.

Ymmärrän myös koko lause "pysy makea kuin hunaja", mutta olen melko varma, etten ole hyppivät ilosta yli että lausunto. Siis miten tämä kaveri edes tiedä, että olen makea anyway? Viimeksi kun tarkistin että kaunis ei ole mitään tekemistä sen kanssa, makea. Vaikka ehkä hän vain yrittää olla mukava. Mutta en todellakaan usko olen kaikki mukavat joidenkin satunnainen kaveri viittasi minun "makeus" kuin jotain, joka todella maistuu makea. Ei cool kaveri, ei todellakaan ole cool.

Oikeasti, olen yrittänyt tulkita koko "Olen henki kaste takaisin" lause, mutta vakavasti minulla ei ole aavistustakaan. Ja haluan vain sanoa, olen saanut tulkita paljon hulluja viestejä minun päivää, joten koen olisi valmiudet hoitaa tämän. Mutta oikeasti, minulla ei ole aavistustakaan. Voiko joku siellä auttaa minua?

Mitä päättyy tai luulisin allekirjoitus. Onko "Big Ups" jonkinlainen lempinimi? Jos näin on, se on kamala lempinimi ikinä. En tarkoita En edes anna minun ystäväni kutsuvat minua, että paljon vähemmän käytä sitä minun allekirjoitus lopussa viestin dating site (tai allekirjoitus missään oikeasti). Voisit itse käyttää nimeäsi tai helvettiin haluaisin vielä ottaa mitään allekirjoitusta.

Tunnen ei tarvitse selittää koko "paljon rakkautta" juttu, mutta koska hän meni sinne evidentially teen. Viimeksi kun tarkistin emme vuodelta, joten rehellisesti sana rakkaus ei tulisi käyttää viittausta minkäänlaista tunteita ensimmäisen viestisi. Paitsi tietenkin jos haluat kertoa minulle todella rakastat katsomassa jalkapalloa tai ruoanlaittoon italialaista ruokaa viikonloppuisin. Vaikka oikeastaan, ellen äitisi, sisko, täti, isoäiti tai joku muu henkilö, joka on sukua / hyvin lähellä sinua, niin olen varma, että noin miljoona muuta sulkeminen lauseita. Joten kokeile yksi heistä. Ehkä kokeilla jotain "toivoa kuulla sinusta pian" tai "olet todella mahtava Jess."

Täällä on todella hauska osa. Just for fun, I googled tämä pieni lause. Ilmeisesti se on hieman yleisempi kuin luulin, jotka suoraan sanottuna sellainen huolestuttaa minua. En ole varma, onko se sama kaveri käyttää tätä sanontaa kaikkialla, mutta olen sellainen toivon sitä. Ehkä se sanoituksia laulun tai jotain.

Riippumatta se ei ole paras tapa murtaa jään dating site. Niin, Tarinan tässä: Jos et voi ottaa aikaa kirjoittaa viestin, että olen todella ymmärtää niin en aio ottaa aikaa vastata.