torstai 22. marraskuuta 2012

Miten ei lähestyä Yksinoikeus


Te tiedätte, että tyhmä sanonta, "olettaen tekee perse on sinä ja minä"? Vihaan sitä sanomalla, se on ärsyttävää, mutta kyse dating, se on totta. Saatat olla ottaa omigodtheverybesttimeofyourlife dating uusi ja ihmeellinen olento. Saatat olla viettää joka viikonloppu hänen luonaan ja typerää shmoopy silmät toisiaan illallisella ja pelaa nielurisojen jääkiekko puistossa kuin teini-ikäiset, mutta se ei tee hänestä teidän boo. Ainakaan ennen kuin olet keskustellut siitä ja ovat molemmat sopineet käyttöehtojen teidän suhteeseen.

Mistä tiedän tämän? Voi, sillä olen tehnyt tämän virheen ennen. Liian monta kertaa. Ensimmäistä kertaa tein se oli kun olin 18. Menin pois kesän jälkeen minun fuksi vuoden college, olettaen että kirjeet ja paketit ja sähköpostit minun kaveri lähetti minut tarkoitti olimme vakava, sitoutunut suhde. Se teki minulle - mutta ei häntä. Kun tulin takaisin kaupunkiin syksyllä - itse asiassa ennen laskua, koska kaipasin häntä niin paljon - hän yhtäkkiä jätti minut tyttö, joka asui koko sali. Hän käytti raidalliset polvisukat ja soitti kitaraa. Haluan katsella häntä tulemaan käymään hänen läpi minun ovisilmä. Se oli kamalaa. Hän tuli myöhemmin kuuluisa rocktähti ja polkumyynnillä häntä. Voi, KARMA.

Minun olisi pitänyt tietää silloin, mutta en. Olen oppinut, että tytöt käyttävät raidalliset polvisukat ovat pulassa, kyllä, mutta jatkoin tehdä oletuksia yksinoikeuden asti minun 30s, ja yleensä päätyi perse joka sai tunteitani satuttaa. Kun minun 30th birthday, päätin ottaa päinvastainen lähestymistapa ja mennä pois tieltäni lähteä minun vaihtoehdot auki kunnes jätkä käsitelty aihe yksinoikeuden.

Minun viimeinen suhde, esimerkiksi jatkoin mennessä useita kaverit asti hyvin päivä meillä oli TALK kolme kuukautta osaksi dating. Ajattelin jotenkin, tämä dating paljon ihmisiä juttu eikä sitoudukaan liian pian piti saada minut tuntemaan tehokkaampia. Se ei. Se sai minut tuntemaan vieläkin enemmän perse, vain eri tavalla. Jongleerausta nämä kaverit, lajittelun kautta eri sävyjä hoitaa niitä, yrittää rakentaa yhteyden ne kaikki kerralla, yrittäen ajoittaa useita päivämääriä viikossa, jätti minut valehtelee hereillä öisin, käytetty, vatsani kanssa solmuina, huolestuttava halua vahingoittaa jonkun tunteita. Kun vihdoin tuli yksinomainen, ajattelin kaikki tämä tuska oli sen arvoista. Mutta minun yksinoikeus kaveri päätyi polkumyynnin minulle muutamaa kuukautta myöhemmin. Tunteeni olivat vielä loukkaantunut.

Kun kaikki tämä, tein päätöksen itselleni: voin vain toistaiseksi yksi henkilö kerrallaan. Tästä huolimatta, en oleta olen yksinomainen, että yksi henkilö.

Viime aikoina olen asiaan kantaa testattiin. Olen seurustellut jonkun todella pidän noin kuukauden nyt. Heti kun menimme meidän ensimmäinen päivä, tapasin toisen kaverin häissä kävin. Vaihdoimme numeroita, kuulin Wedding Guy muutamaa päivää myöhemmin ja hän kertoi minulle, että hänellä oli leikkaus ja olisi poissa käytöstä muutaman viikon. Tuona aikana olen keräsi kuusi päivämäärät First Date Guy, mikä hänelle kuudes Päivämäärä Guy. Yhteytemme kasvoi. Kun Wedding Guy oli terve ja kutsui minua tekemään mennessä Panikoin.

Se tuntui aivan liian pian saada yksinoikeuden puhua kuudennen Päivämäärä Guy, mutta liian kaukana minun mennä treffeille jonkun toisen kanssa. Ja oli kuudes Päivämäärä Guy menee ulos muiden tyttöjen? Mitä jos hän oli, ja en ollut? Oliko tämä tarkoittaa olin enemmän häneen kuin hän oli minuun? Olinko menossa pilata kaiken tekemällä väärän päätöksen?

Olen tylsää sinulle yksityiskohtia minun dating elämän / neuroosi. Pyydän anteeksi. Saanen hypätä suoraan oppitunnin. Tässä mitä olen päätynyt: Olin lähestymässä tätä dating dilemma väärällä tavalla. Kyse ei ollut yksinoikeutta, se oli noin subjektiivisuutta.

Tajusin Olin aina tuntenut niin ahdistunut ennen - joko olettaen yksinoikeus tai menossa ulos minun tapa olla ei-yksinomainen, koska en ollut käyttäessään viraston minun dating elämään. Olin dating useita ihmisiä ennaltaehkäisevästi, jotta satuttaa tai olin olettaen yksinoikeuden kunnes kaveri muuta vahvistanut. Kohta ovat: Odotin, että joku muu tekee päätöksen siitä, mitä tuntui oikealta minulle. Kuinka tyhmä on?

Tällä kertaa päätin odottaa kukaan, en tekisi minun päätös perustuu mitä fiilikset minulle, riippumatta siitä, mitä kuudennen Päivämäärä Guy oli tekemässä. Otin yhteyttä Häät Guy ja kertoi hänelle totuuden: että koska meillä oli tavannut, olisin ollut viettää aikaa jonkun toisen kanssa, ja se tuntui väärin minua treffeille. Ja arvaa mitä? Se oli vapauttavaa.

Ehkä kuudes Päivämäärä Guy ei olisi tehnyt saman päätöksen kuin minä, jos hän olisi ollut vastaavassa tilanteessa. Ehkä hän olisi mennyt päiväys. Ei se mitään. Kuudes Päivä Guy seuraa mikä tuntuu oikealta hänelle. Hän voi Toistaiseksi muita ihmisiä, jos se mitä hän tarvitsee tehdä. Enkä voi Toistaiseksi muita ihmisiä, jos se, mikä tuntuu oikealta minulle.

Tästä kaikesta? Ei ole oikea päätös voit tehdä, Suhteen dating muita ihmisiä, jotka tekevät sinusta tuntuu yhtään vähemmän haavoittuvia, kun tutustuu jonkun. Se on totuus. Mutta tämä voin sanoa varmasti: Rehellisyys, mitä tuntuu oikealta sinulle tekee tapa helpottaa nukkumaan yöllä.

Yaşlılar kendi groove geri almak nasıl