keskiviikko 2. joulukuuta 2009

Casual Coffee Päivämäärä

Pidän siitä, että naiset ovat röyhkeitä miehen kiinnostusta niihin. Heillä on taipumus olettaa, että juuri siksi hän on lähestynyt häntä, ja pyysi nähdä häntä, että hän haluaa sukupuoleen tai suhdetta. Tämän vuoksi naiset takaisin pois päältä, jos he ajattelevat mies pyytää niitä liian paljon liian nopeasti.

Olen myös todennut, että naiset ovat kuin mies on helppo ja rento aluksi, suunnitellaan mystiikkaa itsestään ja mitä hän kertoo. Ne ovat yleensä nauttia ei tiedä mitä tapahtuu seuraavaksi ja nauttimaan terveistä spontaanius, ja ne eivät myöskään kuin mies tulee liian vahva. Tätä ymmärrystä olen keksiä toimiva lähestymistapa, jossa käsitellään kaikkia edellä mainittuja asioita, ja on johtanut minua ottaa kirjaimellisesti yli 70% alkuperäisestä tavoitteesta saada naisten sopia saada yhdessä minun kanssani.

Tavatessani uuden naisen, ehdotan, että pidän häntä kiinnostavaa ja haluaisin tietää enemmän hänen ja oppia tuntemaan hänet paremmin ajan rento kahvia. Nyt tämä ei tarkoita, haluan sukupuoleen tai suhde, tai että olen epätoivoinen. Vaan välittää mielenkiintoa ja uteliaisuutta minua hänen. Myös En pyydä häntä dramaattista ja vakavaa illallinen ja elokuva, joka tarkoittaa "suhde-oriented" tyyppinen päivä, joka ei ole sitä, mitä haluan tai mitä haluat välittää.

Lähtökohtana on, että hän ei ole varma, mitä haluan vai Olen todella kiinnostunut hänen täysin vielä. Ja se välittää hänelle, että ehkä hän tarvitsee todistaa minulle, että hän ansaitsee minun lisää kiinnostusta. Tämä asettaa hänen todellakin hänen parhaat puolensa yrittää vaikutuksen minuun.

Muu osa tätä lähestymistapaa on, että hän ei ole varma, jos tämä menee. Casual kahvi päivä voi johtaa mihinkään, mikä on mielestäni yleensä kiihottaa naisia ja johtaa mahdollisuutta joidenkin spontaania toimintaa. Toinen tärkeä osa on tämän ajankohdan jälkeen on rento et pakko suudella häntä tai mitään jatkotoimia suunnitelmia, jos hän ei noudata, mitä etsit.

Viimeinen ja tärkein osa on, että te ja hänen voi rentoutua ja pitää hauskaa, ja ei tunnu sinun odotetaan tehdä tai olla mitään, et ole. Olen huomannut, että se voi luoda tällaista tunnetta helpottaa yleensä nopeuttaa asioiden välille, koska me molemmat tiedämme, että kukaan ei kysy muuta mitään ilman sitä muka sopiva hetki.

Kun taas kahvia "päivämäärä" Minusta se on erittäin palkitsevaa pidätellä toiveenne hänen ja keskittyä vain oppia tuntemaan hänet. Useimmissa tapauksissa hän ehdottaa jatkotoimia tai sopia nähdä taas. Ja tässä keskeinen näyttää olevan sopia ja ottaa hänet ylös hänen ennakot ja ehdotuksia.

Olen huomannut, että vaikka hän ilmaisi epäröimättä nähdä minua alussa, että yleensä sulaa pois, kun ehdotan vain satunnainen kahvia ja hänellä on mahdollisuus viettää aikaa minun kanssani. Naisen etu kasvaa yleensä hitaasti, kun taas kasvaa nopeammin kuin miehen. Ja paikannus itseäsi tällä tavalla voit viettää aikaa hänen kanssaan, ja voit kasvattaa häntä. Ja tämä vaikuttaa riippumatta siitä, onko hänellä on poikaystävä, aviomies tai "ei vain ole etsimässä suhteen juuri nyt."

Yhteenvetona sanon naisia, "Hei, se oli mahtavaa tavata. Näytät hyvin mielenkiintoinen, ja haluaisin tietää enemmän sinusta yli rento kahvia ensi tiistaina kello 6:00. Miten niin?" Sitten vain jäädä helppo ja rento ja antaa asioiden tapahtua omalla.

??????'??????